PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Freitag 24.05.2024
Suchen
  Suchzentrum
Register der Tschechischen Republik
GRUNDINFORMATIONEN
  Grundinformationen von CZ
Das besten aus Tschechien
Regionen in der Tschechischen Republik
Touristische Regionen
Turistické oblasti
Städte und Gemeinden
Euroregionen
Mikroregionen und Vereinigungen
Malerische regionen
AKTUALITÄTEN UND AKTIONEN
  Aktualitäten
Aktionsdatenbank
Volksaktionen und Festspiele
Touristische Aktionen
PRAG - DAS HERZ EUROPAS
  Stadt PRAG
Prager Informationszentren
Prager Aktionskalender
Badenwesen
  Badeeinrichtungen
Krankenversicherung
Kongresstouristik
  Ausstellungen und Ausstellungsplätze
Kongresszentren
Ausstellungswesen und Propagierung
Kongresse und Konferenzen
Messen und Ausstellungen
Touristik und freizeit
  Informationszentren
Kultur und Unterhaltung
UNESCO Sehenswürdigkeiten
Sehenswürdigkeiten und Architektur
Kirchliche Denkmäler
Burgen und Schlösser
Aktivurlaub
Wandertouristik
Agrotouristik
Radfahrtouristik
Wassertouristik und Sporten
Weintouristik
Sport und Relaxation
Klub der tschechischen Touristen
Reisebüros
Folklore und Traditionen
  Folklorní sdružení
Volksgruppen
Volksfestspiele
Volkstraditionen und Gewohnheiten
Volkserzeugnisse, Handwerke
Natur und ihrer schutz
  Biosférická rezervace UNESCO
Naturschutzgebiete
Naturschönheiten
Höhlen und Abgründe
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naturlehrpfade
Unterkunft, verpflegung
  Autocampingplatz, Zeltplatz
Hotels, Pensionen
Chaty a chalupy
Erholungsareale
Weitere Unterkunft
Restaurants
Příjemné posezení
Gastronomische Spezialitäten
Handel und Dienstleistungen
  Dienste für Kraftfahrers
Einkaufszentren
UNTERNEHMENSUNTERSTÜTZUNG
  Investitionsgelegenheiten
Finanzsektor und Versicherung
Realitäten
Industrieproduktion
Nahrungsmittelproduktion
Království perníku

Politika kvality A.T.I.C. ČR

Schválená jednáním členského fóra dne 21.4.2005 v Olomouci.
Asociace turistických informačních center České republiky poskytuje svým členům služby, které svou kvalitou napomáhají rozvoji turistických informačních kanceláří a zajišťují trvalý zájem o jejich využívání a o členství v organizaci.
Hlavním cílem je spokojený zákazník - člen a čekatel na členství v A.T.I.C. ČR
Klademe důraz na profesionální růst pracovníků a zvyšující se kvalitu komunikačních dovedností a to zejména ve vztahu k potřebám zákazníka.
Naším cílem je standardizace služby poskytování informací turistům a návštěvníkům.
Naše jednotlivé pracovní činnosti chápeme jako ucelený proces poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, které mají své návaznosti a souvislosti. Naši práci porovnáváme v potřebami zákazníka a snažíme se docílit jeho maximální spokojenosti současně se zajištěním tohoto standardu v rámci celé organizace. Všechny sledované parametry jsou vyhodnocovány v rámci celé organizace tak, aby nedocházelo k opakování případných chyb.
Naším cílem je preference služeb informačních center zákazníky (návštěvníky a turisty).
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout postupnou standardizací činností TIC v rámci celé ČR, zkvalitňováním komunikace organizace s laickou i odbornou veřejností, podporou svých jednotlivých členů a jejich orientací na přední dodavatele služeb cestovního ruchu a dalších služeb souvisejících s provozem TIC. V rámci působnosti informačních center podporujeme jejich zapojení do řídících a výkonných struktur cestovního ruchu v regionech a krajích. Za nejvyšší hodnotu považujeme spokojeného a vracejícího se zákazníka (turistu a návštěvníka).
Naším cílem je zlepšování technické vybavenosti TIC a s tím souvisejících služeb.
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout podporou zavádění nových technologií a vytvářením podmínek pro jejich přijetí v rámci celé organizace a to jednak prostřednictvím zlepšování dovedností pracovníků TIC a spoluprací s nositeli nových technologií v rámci domova i zahraničí. Jako klíčové vidíme zavádění a modernizaci informačního systému společně s maximálním využitím dostupných lidských a finančních zdrojů.
V naší práci se řídíme následujícími zásadami:

- Všichni členové vedení organizace jednají v souladu s její strategií a svým přístupem k zlepšování kvality poskytovaných služeb jsou příkladem pro všechny členy organizace.

- Motivujeme členy organizace k poskytování kvalitních služeb zejména možností využití partnerských nabídek subjektů cestovního ruchu působících v ČR.

- Každý člen organizace odpovídá za kvalitu a zlepšování své práce a svou činností podporuje dosažení cílů organizace.

- Týmová práce, motivování a spokojení pracovníci jednotlivých TIC jsou základním předpokladem úspěchu organizace v oblasti cestovního ruchu

- Zvyšováním kvalifikace, dovedností a informovaností pracovníků TIC vytváříme podmínky pro zvyšování kvality služeb organizace a její standardizaci.

- Veškeré činnosti provádíme v souladu s platnou legislativou a v souladu s nařízeními správních orgánů.

- Aktivně se účastníme práce v rámci profesních organizací cestovního ruchu a podporujeme spolupráci našich členů s místními institucemi a organizacemi CR.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.05.2005 v 06:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA