PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Vendredi 24.05.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

Politika kvality A.T.I.C. ČR

Schválená jednáním členského fóra dne 21.4.2005 v Olomouci.
Asociace turistických informačních center České republiky poskytuje svým členům služby, které svou kvalitou napomáhají rozvoji turistických informačních kanceláří a zajišťují trvalý zájem o jejich využívání a o členství v organizaci.
Hlavním cílem je spokojený zákazník - člen a čekatel na členství v A.T.I.C. ČR
Klademe důraz na profesionální růst pracovníků a zvyšující se kvalitu komunikačních dovedností a to zejména ve vztahu k potřebám zákazníka.
Naším cílem je standardizace služby poskytování informací turistům a návštěvníkům.
Naše jednotlivé pracovní činnosti chápeme jako ucelený proces poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, které mají své návaznosti a souvislosti. Naši práci porovnáváme v potřebami zákazníka a snažíme se docílit jeho maximální spokojenosti současně se zajištěním tohoto standardu v rámci celé organizace. Všechny sledované parametry jsou vyhodnocovány v rámci celé organizace tak, aby nedocházelo k opakování případných chyb.
Naším cílem je preference služeb informačních center zákazníky (návštěvníky a turisty).
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout postupnou standardizací činností TIC v rámci celé ČR, zkvalitňováním komunikace organizace s laickou i odbornou veřejností, podporou svých jednotlivých členů a jejich orientací na přední dodavatele služeb cestovního ruchu a dalších služeb souvisejících s provozem TIC. V rámci působnosti informačních center podporujeme jejich zapojení do řídících a výkonných struktur cestovního ruchu v regionech a krajích. Za nejvyšší hodnotu považujeme spokojeného a vracejícího se zákazníka (turistu a návštěvníka).
Naším cílem je zlepšování technické vybavenosti TIC a s tím souvisejících služeb.
Tohoto cíle se snažíme dosáhnout podporou zavádění nových technologií a vytvářením podmínek pro jejich přijetí v rámci celé organizace a to jednak prostřednictvím zlepšování dovedností pracovníků TIC a spoluprací s nositeli nových technologií v rámci domova i zahraničí. Jako klíčové vidíme zavádění a modernizaci informačního systému společně s maximálním využitím dostupných lidských a finančních zdrojů.
V naší práci se řídíme následujícími zásadami:

- Všichni členové vedení organizace jednají v souladu s její strategií a svým přístupem k zlepšování kvality poskytovaných služeb jsou příkladem pro všechny členy organizace.

- Motivujeme členy organizace k poskytování kvalitních služeb zejména možností využití partnerských nabídek subjektů cestovního ruchu působících v ČR.

- Každý člen organizace odpovídá za kvalitu a zlepšování své práce a svou činností podporuje dosažení cílů organizace.

- Týmová práce, motivování a spokojení pracovníci jednotlivých TIC jsou základním předpokladem úspěchu organizace v oblasti cestovního ruchu

- Zvyšováním kvalifikace, dovedností a informovaností pracovníků TIC vytváříme podmínky pro zvyšování kvality služeb organizace a její standardizaci.

- Veškeré činnosti provádíme v souladu s platnou legislativou a v souladu s nařízeními správních orgánů.

- Aktivně se účastníme práce v rámci profesních organizací cestovního ruchu a podporujeme spolupráci našich členů s místními institucemi a organizacemi CR.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.05.2005 v 06:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA